2013. július 26., péntek

10 mondatban...



A teljes képhez íme az ihlető telefonbeszélgetés egy részlete:
"... - Bármit meg lehet írni. Asszem olvastam olyat ahol Sherlock egy póni és Watson tündér megtartja... vagy valami ilyesmi.
- Kétlem.
- Eskü! Nem tudsz olyat mondani amit nem lehet megoldani. Hitlert összehozom Szentpéterrel egy sakkra. 
- Oks! Hannibál ficc. Humor. 10 mondatban. És ha nem mosolygok jössz egy sörrel. ..."

Szóval íme... mert sörrel nem viccelünk: 

Hannibál úgy lépett be az aprócska üzletbe, hogy az ajtó fölé akasztott csengő alig szólalt meg. Mintha félne hangosan hirdetni a jelenlétét.
Végighordozta tekintetét a falra akasztott tárgyakon, rosszallóan hunyorgott, aztán megfordult, hogy olyan feltűnésmentesen távozzon, ahogy érkezett.
- Jó napot! Miben segíthetek?
- Elnézést - torpant meg Hannibál, kezében a kilinccsel. - de azt hiszem rossz helyen járok.
- Nos, pedig nehéz eltéveszteni, elég nagy a felirat az ajtón, de ha bármiben segíthetek... Will Graham vagyok, az órásmester.

5 megjegyzés:

  1. Wyndua írt valamit, Wyndua írt valamit!!! *körberepüli a szobát, nekimegy a csillárnak, leesik, auuuu* Hannibál és humor, hát ezt mintha nekem találtad volna ki. :D Üdítő, mint egy pofa jeges limonádé, köszönöm! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Örülök hogy tetszett!
      Hm... egyébként dolgozom egy Moror ficcen, szóval lehet hogy lesz belólem túltengés a nagy kihagyás után. Legalábbis remélem ^^ ezt nagyon szeretném jól megírni. (oké legalábbis annyira viccesre majd, mint amennyire én röhögtem a kádban mikor kitaláltam)

      Törlés
    2. MorMor ... *itt röviden káromkodik, mert megint nem tud írni*

      Törlés
  2. íííí, hát élsz!!!! :DDD
    talán morbid, de én valahogy imádom ha a Hannibalt ötvözik humorral - most ne számítsuk az én erre tett szánalmas kísérleteimet.
    órásmester!Will <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit kicsúszott a lábam alól a talaj. ^^ de török az ég felé... meg vissza az életbe xD

      Törlés