2013. július 29., hétfő

Kérdőív Lidérckétől csórva...

Rá kellett jönnöm, hogy imádom a három pontocskát használni... ez... hm... gőzöm sincs hogy alakult. Olyasmi lehet, mint hogy mostanság a kedvenc szavam a "releváns". Szóval passz és elnézést xD

Nah, de kérdőív a cím, szóval térjünk is rá. Lidérckénél láttam meg, és ami azt illeti szökőévente egyszer töltök ki ilyesmit (mert az ember baromi hamar megunja őket ha sok HP kihíváson vesz részt), de ez aranyosnak tűnt, úgyhogy benyúltam.
Ismerjük meg egymást jobban, mozgalom, vagy valami hasonló ^^




1, Ha ellenkező nemű lennél, milyen nevet választanál magadnak?
Arkady, Éden vagy Aganor... anyám szerint Máté lettem volna ha fiúnak születek. Áldás hogy ez nem történt meg. *Ámen! tényleg*

2, Ha szemtanúja lehetnél bármelyik történelmi eseménynek, melyiket választanád?
Nincs igazán nagy esemény. De megnéznék egy Edo korabeli ünnepséget, ennék a kóreai királyi konyhán és megnézném teljes pompájában a piramisokat és úgy egészben Egyiptomot. Visszamennék az időben egy rakás helyre és annyi ruhát vásárolnék amennyit csak bírok. Egy tudor főkötőért térdre is borulok.

3, Milyen szendvics írja le leginkább a személyiséged?
Ropogós friss zsemle - margarin - füstöltsajt - mustár - egy réteg padlizsánfasírt - ketchup - saláta - és a zsemle teteje.
Alapjáraton ez laktató, fűszeres, kellemes és egy kicsit pikáns. xD de fél napra jóllaksz vele.

4, Ha a szerelmed egyszer csak görénnyé változna, mit tennél? Akkor is szeretnéd?
Malfoynak csúfolnám és megtanítanám hogyan ejtse el a szomszéd idegesítő ludait.

5, Ha az országod diktátora lennél, és hozhatnál egyetlen olyan törvényt, amit a hatalomból való eltávolításod után sem törölhetnek el, mit lenne az?
Hát ezen hosszan elgondolkodtam. Az első reflex az volt hogy munkaszüneti nappá nyilvánittatnám a születésnapom, de ez nem túl praktikus, mindenkinek egy kellemes sörszagú nyári nap jutna eszébe róla, nem pedig én. A végeredmény az lett, hogy ha elég jól csinálom a dolgom és jók a törvényeim, akkor úgysem csak egy marad meg miután a sírba hoppanált a seggem a trónról.

6, Ha a bőrszíned bármilyen (!) színűre változtathatnád, milyen lenne?
Szénfekete.

7, Melyik az a film, amit utoljára nem néztél meg?
Die Hard 5. baromi nagy csalódás volt. Annyira untam, mint a főszereplők. Nem is tudom ez melyikünk számára kellene hogy nagyobb meglepetést okozzon. Minden esetre a forgatókönyv és a dialógusok szerzójét a saját beleinél fogva köttetném fel és a töltőtollukkal peckelném ki a nyelvüket az arcukra. hogy mindenki értesüljön róla mit érdemel aki szart gyárt és totának akarja eladni.

8, Ha a tested bármely részét kicserélhetnéd a kutyafélék megfelelő részére, melyiket választanád?
Az orr belseje. Félelmetes humanoid egyed lehetnék olyan szaglással.



9, Mi az általad elképzelhetően birtokolt macskák legmagasabb száma?
2. Most is annyian vannak. Amikor nem engem nyúznak akkor egymást. Szerintem így kerek a munkamegosztás.

10, Ki vagy te?
Wyndua. Festő. Reménytelen hedonista, szerencsétlen emberi egyed, pattanás Atlasz seggén.

11, Kedvenc lemezborítód?
Szerintem időtlen ideje nem volt a kezemben olyan zene ami rendelkezett borítóval xD De ha visszagondolok... Napoleon Boulevard - Mennyből az Angyal
Imádom a bakelit lemezeket.

 


12, Melyik számot hallgattad unalomig legutóbb?
Mert a hangja egyszerűen huh... hihetetlen. Egyszerre izgató és rémisztő. Szeretem benne azt a hülye fémes kis élt.



13, Kedvenc ruhadarabod?
Divattervezőnek tanultam. Egyszerűbb lenne megkérdezni mi az amit nem szeretek, mert abból kevesebb van xD Nos... egyértelműen nem szeretem a lábtyűket és a zsákruhákat, de körülbelül ennyi. Az öltözködés az önkifejezésről szól, arról hogy mit akarunk magunkról mutatni a világnak. Hát ki vagyok én hogy ne higgyem hogy bármi izgalmas lehet a megfelelő személyen? Szóval nincs megkülönböztetés. Még a lábtyűk is kaphatnak egy sanszot.



14, Ki a kedvenc fiktív gonoszod?
Loki, Magneto, Dart Vader, Ivan Vanko (Vasember 2), Jean Baptiste Imanuel Zorg (5. elem) ... és még hosszú a lista :)


+1: Kérdezz bármit. ^^

1 megjegyzés:

  1. "Malfoynak csúfolnám és megtanítanám hogyan ejtse el a szomszéd idegesítő ludait."
    ezen szabályosan felnevettem :D
    áá, és nem szereted a lábtyűket?? hogy lehet azokat nem szeretni? én imádom őket, és szokás volt a családban egy pár évig engem minden alkalomkor lábtyűvel megajándékozni xD

    VálaszTörlés